יום ראשון, 19 במרץ 2017

איזור סאגה, בעקבות הקרמיקה והחוף הצפון מערבי 17-18.3

חוויה מתקנת, יכולנו ל GPS של האוטו. למזלנו יש מצב לסמן יעד לפי מספר טלפון ולהשתמש בספרות מוכרות, והנה אנחנו מצליחים להגיע לכל מקום.
יצאנו להכיר את עיירות הקדרים באיזור סאגה התחלנו באריטה ובמוזיאון לקדרות של האזור והמשכנו באימרי. הסתובבנו ברחובות הכפרים ולמדנו להכיר את המגוון וייחודיות העבודה. חיפשנו בנרות קדר ב"עבודה", כפי שהובטח לנו בספרים השונים, אך לצערנו לא מצאנו, נקווה שבהמשך...

החלטנו לשים את הראש בעיירה בשם יובוקו(Yobuko) שנמצאת על חופה הצפוני של קיושו. מאחר ואנו נוסעים על פי מספרי טלפון בחרנו את המלון היחיד שמצאנו. כשהגענו ולא מצאנו שם מקום, פקידת הקבלה המדהימה מצאה עבורנו חדר חלומות במלון אחר ליד שוק הבוקר (Morning Market).

נסינו לאכול דברים שאספנו בשוק - לא אטרקציה
המכשיר מסתובב, כנראה כדי ליבש את הדגים

בחרנו במקום כדי להיות קרובים לשוק הבוקר. הנה כמה מראות כולל ארוחת דגים ושבלולים שלא הצלחנו לבלוע ( נדיר).

לאחר מעבר קצר בקראצו (Karatsu עיירת קדרים נוספת) שמנו פעמינו להירדו (Hirado) , העיר שהיתה שער כניסה למסחר עם קוריאה סין הולנד פורטוגל ועוד. החוויה של רגע המפגש שהתקיים שם בין עולמות נראית קסומה. הכפר יושב על רצועת חוף שמסביב אינסוף איים. הצלחנו להתרשם למרות הערפילים של היום.
הנהג

הנה כמה תמונות מנקודת התצפית המרשימה.

פנורמה

יצאנו לנגאסקי מתוך שאיפה להגיע מחר להאשימה או בשמו המקומי ספינת מלחמה או גנקנג'ימה
והנה ארבעת הגלגלים שינויים אותנו באיים הקסומים האלה.
הגענו לקראת שמונה בערב לנגסקי.
לנו במלון/אכסניה (Casa Blanca Guest House) שקיבלנו מפקידות ב"Tourist Information" אחרי שהתקשרו עם מספר רב של מקומות, הדרך לאכסניה לא היתה פשוטה, הכנסנו את הטלפון שתיקשרנו איתם ו- Navi ידידנו הוליכנו שולל, הגענו למקום שהוכרז על ידו כ"יעד" אבל אכסניה/מלון לא היו שם. אחרי מספר טלפונים נוספים הגענו לאכסניה שבה הוצע לנו חדר קטנטן עם מיטת קומותיים. באסה, אבל מאוחר מדי לחפש מקום אחר. המקום היה נחמד כמו בכל אכסניה מתגודדים בקבלה מטיילים בגיליים שונים, מחליפים חוויות וטיפים.